صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

انتقال تنها خودروی جا مانده در پارکینگ مهران به شهرداری

۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹:۰۲
کد خبر: ۵۶۷۷۵۱
شهردار مهران گفت: تنها خودروی به جامانده در پارکینگ مرزی اربعین به شهرداری مهران منتقل شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، حجت‌الله نصیری‌پور شهردار مهران، با اشاره به مراجعه زائرین به مهران در طول سال به‌خصوص در ایام اربعین اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهرداری این شهرستان سبب ارائه خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به زوار خواهد شد.

وی افزود: در ایام اربعین به سبب پارک ماشین زائران بر روی چمن‌ها، فضای سبز، بلوارها، و … سبب خساراتی به زیرساخت‌های شهرداری مهران شد.

شهردار مهران ادامه داد: در حال حاضر تنها یک خودرو در پارکینگ اربعین وجود دارد که به‌دلیل عدم مراجعه مالک، خودرو به شهرداری انتقال داده شده است.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن به فصول بارندگی‌های فصلی و کاهش بلایای طبیعی لایروبی رودخانه فصلی شماور در دستور کار شهرداری مهران قرار گرفت.

نصیری پور ادامه داد: این عملیات با لایروبی مسیر و رفع انسداد موضعی ناشی از درختان و بوته‌های خودرو اصلاح، که در نتیجه آن علاوه بر زیبایی بستر رودخانه، از حوادث احتمالی در مواجهه با سیلاب و طغیان رودخانه وناقل بیماری سالک نیز جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: فراهم بودن شرایط برای هدایت صحیح و مناسب آب‌های سطحی در رودخانه‌ها، لایروبی و بسترسازی تمامی کانال‌ها و رودخانه‌های سطح شهر در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی، جلوگیری از تکثیر حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا از دلایل مهم لایروبی است.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: فارس

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *