صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

شفیعی: امیدوارم ویلموتس هم مانند کی‌روش موفق شود

۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۳۷
کد خبر: ۵۶۵۸۷۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
خالد شفیعی بازیکن پیشین تراکتور گفت: امیدوارم ویلموتس هم مانند کی‌روش موفق شود.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با تیم آینده خود اظهار داشت: از چند تیم لیگ برتری و همین‌طور خارجی پشنهاد دارم اما ترجیح می‌دهم تا دو هفته آینده که پنجره نقل و انتقالات آن کشور‌ها باز شود، صبر کنم و سپس تصمیم بگیرم. من در لیگ برتر در تیم‌های سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن بازی کردم و تجربه کامل دارم. حضور در لیگ کره‌جنوبی هم تجربه خوبی به دست آوردم چون از لیگ برتر، سطح و کیفیت بالاتری داشت.

وی در ادامه، در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: رقابت‌های فصل جاری نزدیک و پرهیجان است و تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهرخودرو مدعی قهرمانی هستند. همین تعداد زیاد مدعیان موجب جذابیت لیگ نوزدهم شده است. رقابت‌ها این‌قدر نزدیک است که نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود.

بازیکن سابق تراکتور پیرامون عملکرد تیم ملی در آستانه بازی با عراق تصریح کرد: پایه‌گذار تیم کنونی، کی‌روش است و اساس تیم ملی با تفکرات او گره خورده است. اکنون نسلی در تیم ملی کنار هم بازی می‌کنند که کی‌روش پرورش داد و آن‌ها با یکدیگر هماهنگ هستند. امیدوارم ویلموتس هم مانند کی‌روش موفق شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *