صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

من سهام‌دار فرهنگی هر نقشی که بازی می‌کنم هستم/«حشمت فردوس» شخصیت گمشده امروز جامعه ما است

۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۶۴۵۰۵
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: بازخورد‌ها نشان می‌داد که مردم علاقه ویژه‌ای به شخصیت «حشمت فردوس» دارند، زیرا ویژگی‌های خاص و به نوعی شباهت‌های ویژه‌ای با پدر بزرگ‌ها دارد، این برای جامعه امروز جذاب و دلپذیر بوده و در حقیقت «حشمت فردوس» شخصیت گمشده امروز جامعه ما است.
داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی پیرامون بازی در سریال «ستایش ۳» گفت: سریال ستایش دارای محتوا و مضمونی پر بار بود، در عین حال نویسنده با ذکاوت و هوشمندی ظرایف اجتماعی خاصی را مطرح کرده و بار دیگر تحول و زندگی انسان‌ها را در قالب دیالوگ‌های موشکافانه مطرح کرده بود، این امر در انتخاب من برای کاراکتر‌هایی همانند «حشمت فردوس» تاثیرگذار است. 


بیشتر بخوانید:

برای مطالعه متن نشست خبری سریال «ستایش ۳» اینجا کلیک کنید.

وی نقش نگارش متن در تولید یک سریال جذاب و مخاطب پسند را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: وقتی متنی ارزشمند، قوی و خوب به بازیگر داده می‌شود نمی‌توان آن نقش را خوب بازی نکرد و در عین حال متن‌های سطحی را هم نمی‌توان خوب بازی کرد، من با نویسندگان بسیاری کار کرده‌ام اما معتقدم بستر یک نقش موفق را متن خوب رقم می‌زند لذا از محتوا و متن‌ها خوب دفاع می‌کنم. زیرا معتقدم من سهام دار فرهنگی هر نقشی که بازی می‌کنم هستم.

 وی پیرامون شخصیت «حشمت فردوس» در سریال «ستایش ۳» بیان کرد: فردوس شخصیتی منقضی و گمشده در فرهنگ ما است، این آدم‌ها در فرهنگ ما گم شده و یا بسیار کم رنگ شده‌اند. بازخورد‌ها نشان می‌داد که مردم علاقه ویژه‌ای به این شخصیت دارند، زیرا ویژگی‌های خاصی دارد و به نوعی شباهت‌های ویژه‌ای با پدر بزرگ‌ها دارد، این برای جامعه امروز جذاب و دلپذیر بوده و در حقیقت حشمت فردوس شخصیت گمشده امروز جامعه ما است.

 وی پیرامون بازخورد‌های مردم از نقش «حشمت فردوس» در جامعه اظهار کرد: این فرد نمایانگر شخصیت انسان‌های زحمت‌کش است و برای مردم جایگاه خاصی دارد. آنچه برای مردم جذابیت دارد سبک زندگی این فرد است یاد‌آوری شخصیت این تیپ افراد در ذهن انسان‌های که سن و سالی از آنان گذشته بازگشت به گذشته است این همان چیزی است که مخاطب به آن علاقه دارد، موضوعی که در زندگی جامعه امروزی دیگر فراموش شده و دیده نمی‌شود. 


وی با اشاره‌ به نقش محمد که «مهدی سلوکی» آن را در سریال «ستایش ۳» ایفا کرد خاطرنشان کرد: شخصیت محمد در سریال «ستایش ۳»کاراکتری است که باید مورد توجه جوانان باشد و آنان باید بی‌آموزند که تجربه افراد سالمند و با تجربه ارزشمند است، جوانان امروز باید بدانند که احترام به بزرگترها ارزشمند و در زندگی کاربردی است. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *