صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

باید در گروهمان صدرنشین شویم تا به قطر نخوریم/ تلاش می‌کنیم به جام جهانی صعود کنیم

۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۶۴۲۵۷
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
مهرداد صمصامی ملی‌پوش هندبال گفت: باید تلاش کنیم در مسابقات انتخابی جام‌جهانی بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهرداد صمصامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال انتخابی جام‌جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم بحرین در گروه ما قرار دارد باید تلاش کنیم در گروهمان دوم نشویم تا در مرحله بعدی مسابقات با قطر روبه رو نشویم تا شانس صعود را از دست ندهیم. با وجود قهرمانی بحرین در مسابقات انتخابی المپیک راحت‌تر می‌توانیم با  این تیم بازی کنیم. اگر تدارکات خوبی توسط فدراسیون هندبال و وزارت ورزش برای ما ایجاد شود و بازیکنان لژیونرمان هم در اختیارمان باشند شانس زیادی برای صعود به جام‌جهانی خواهیم داشت. حس می‌کنم اگر با تمام لژیونرها به مسابقات برویم اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: از آنجایی که تیم کویت میزبانی مسابقات را بر عهده دارد بدون شک تلاش خواهد کرد تا با بهترین تدارکات و امکانات راهی مسابقات شود و باید حواس‌مان خیلی به این تیم هم جمع باشد. برای کسب سهمیه صعود به جام جهانی باید با تیم‌های کره، بحرین، قطر، ژاپن و عربستان بجنیگم تا هر طور شده جبران مافات کنیم تا لااقل در جام‌جهانی حضور داشته باشیم. ان‌شاءالله مقام خوبی را در این مسابقات کسب کنیم. تا چند روز دیگر لیگ ایران آغاز می‌شود و بعد از بازی‌های تیم ملی در کوران مسابقات قرار می‌گیریم و این شرایط مطلوب‌تری است.  اگر همه بازیکنان کنار هم باشند مطمئنا تیم منسجم‌تری خواهیم داشت.

ملی‌پوش هندبال تصریح کرد: چون مسابقات لیگ‌های معتبر اروپایی در حال برگزاری است مسئولان فدراسیون با باشگاه‌های بازیکنان لژیونر رایزنی‌هایی را انجام داده‌اند تا بتوانند در مسابقات انتخابی جام‌جهانی به تیم ملی کمک کنند. باید برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط فدراسیون صورت گیرد تا با بهترین شرایط ممکن راهی مسابقات شویم.

صممصامی در مورد حضور در تیم کازرون شیراز در فصل جدید لیگ هندبال خاطرنشان کرد: با توجه به پیشنهاد مناسبی که از تیم کازرون شیراز داشتم و در لیگ قطر هم تا پایان سال جاری هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد با مسئولان باشگاهی که در قطر بازی می‌کردم صحبت کردم تا موافقت کنند قراردادم را به صورت یک جانبه فسخ کنم. امیدوارم بتوانیم با تیم کازرون شیراز بهترین نتایج را در مسابقات لیگ کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *