صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تعهد و تخصص دو مولفه مهم در مرزبانی

۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۱۲۴
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره براینکه تعهد و تخصص دو مولفه مهم در مرزبانی است، گفت: تاکید دین اسلام بر مثبت گرایی است و ما با الگو قرار دادن مولفه‌های دینی، این رویکرد را باید در مرزبانی ساری و جاری کنیم.

به گزارش گروه جامعه ،سردار "قاسم رضایی" در کمیسیون اطلاعات و عملیات فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، تلاش‌های مرزبانی استان را هوشمندانه و هدفمند دانست و گفت: تعاملات و همکاری‌های درون بخشی و برون بخشی مطلوبی در سطح مرزبانی استان انجام شده است که جای قدردانی دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر هماهنگی و همدلی، تصریح کرد: نگاه در مرزبانی باید ملی باشد و دو مولفه تعهد و تخصص باید اجرایی و عملی شود.

سردار رضایی ادامه داد: در همه موضوعات باید فرمانده محور باشیم و همه باید همکاری کنیم تا ماموریت‌های مرزی به نحوه احسن انجام شود.

وی با تاکید بر اجرای فرهنگ مثبت گرایی در مرزبانی، بیان داشت: تاکید دین اسلام بر مثبت گرایی است و ما با الگو قرار دادن مولفه‌های دینی، این رویکرد را باید در مرزبانی ساری و جاری کنیم.

این مقام عالی در مرزبانی با بیان اینکه رویکرد‌های نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی در مرز‌ها باید اجرایی شود، اظهار کرد: فرهنگ سازمانی باید تکلیف مداری باشد و اقدامات اجرایی آن اثر بخش باشد.

سردار رضایی با اشاره به مقوله‌های آموزشی، افزود: آموزش‌های مهارتی باید علمی و در چارچوب قواره آموزشی باشد تا نتایج آن در میدان عمل نتیجه بخش باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر بازرسی‌های هدفمند، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی یکی از ملزومات مرزبانان در مرز‌ها است که این مهم باید افزایش پیدا کند تا به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *