صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پلیس مترو بطور محسوس و نامحسوس بخش‌های مختلف مترو پایتخت را رصد می‌کند

۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۱۷۹۲
سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در یگان انتظامی مترو پایتخت از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش گروه جامعه ،سردار هداوند در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه مترو تهران نقش موثری در تسهیل رفت و آمد شهروندان دارد، بیان داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت مجموعه مترو تامین امنیت آن نیز از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مترو بصورت دقیق و بطور محسوس و نامحسوس بخش‌های مختلف مترو پایتخت را تحت رصد و پایش خود دارد، عنوان داشت: پلیس مترو برای تامین امنیت و آسایش شهروندان راه اندازی شده است تا در کمال امنیت و آرامش از این ظرفیت استفاده کنند.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه پلیس مترو، پلیسی پویا، فعال و از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت:پلیس برای امنیت و آرامش مردم همه تلاش خود را بکار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پایتخت کشور عزیزمان امروز از امنیتی مطلوب برخوردار است، بیان داشت: ثبات و امنیت امروز محصول همکاری و هم افزایی مردم و پلیس است که باید آن را قدر بدانیم چرا که در سایه امنیت است که رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... محقق می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مجموعه مترو تهران مجموعه‌ای عظیم و گسترده است که روزانه شاهد حضور میلیونی مسافران در این مجموعه هستیم، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در مترو، حضور پلیس مترو بسیار مهم و کلیدی است و همواره شاهد عملکرد خوب و بهنگام آن‌ها بوده ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *