صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آیت الله علم الهدی از عملکرد رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین قدردانی کرد

۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۴۲۰
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
آیت الله علم الهدی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین گفت: انعکاس مراسم پیاده روی اربعین از سوی رسانه ملی ارزشمند بود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ صبح امروز چهارشنبه ۱ آبان ماه، مدیران شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ادای احترام به حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با آیت الله علم الهدی نماینده محترم، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نماینده محترم، ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین حسینی علیه السلام، انعکاس مراسم پیاده روی اربعین در رسانه ملی را ارزشمند خواند و گفت: اینکه اخبار اربعین در راس همه اخبار بود کار خوب و پسندیده‌ای بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای برنامه‌های معارفی در صدا و سیما مشهود است، نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش عظیم پیاده روی اربعین را کلیدی توصیف کرد و عنوان داشت: نیمی از جمعیتی که امسال به این مراسم مشرف شدند با شورآفرینی‌ای بود که صدا و سیما در این ایام ایجاد کرده بود.

در ابتدای این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما گزارشی از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در شبکه‌های سیما در ایام اربعین، پویش قرائت قرآن در مسیر پیاده روی و پویش مردمی ختم قرآن کریم مخاطبان تلویزیون ارائه داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *