صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تردد بیش از ۳۰۰ هزار نفر زائر طی ۲۴ ساعت گذشته در مرز مهران

۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲:۲۲
کد خبر: ۵۶۰۵۴۶
فرمانده مرزبانی ناجا با قدردانی از عملکرد مرزبانان در ایام اربعین حسینی گفت: همایش اربعین ضرب شست محکمی به تکفیری‌ها و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

به گزارش گروه جامعه ،سردار "قاسم رضایی" در جلسه قرارگاه اربعین مرزبانی استان ایلام با عرض خداقوت به مرزبانان و دست‌اندرکاران برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در کنار تهدیدات پیرامونی، در مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۰۰ هزار نفر زائر تردد کردند؛ عملکرد مثبت مرزبانان در تأمین امنیت مرز‌ها و تسهیل تردد زائران در ایام اربعین، ناشی از روحیه معنوی و حسینی در بین آنهاست.

وی به دیپلماسی هدفمند مرزبانان با همتایان عراقی خود در مرز‌ها اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور ایران و عراق در اربعین، نشان از دیپلماسی فعال و قدرتمندی دارد که زائران در زمان برگشت به کشور، متوجه این روند مثبت بین دو کشور شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر حفظ اقدامات امنیتی در مرز‌ها تصریح کرد: کنگره عظیم اربعین حسینی ضرب شست محکمی به تکفیری‌ها و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود و بخشی از این همایش پیاده روی توسط شما مرزبانان مدیریت شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *