صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت‌و‌ساز در کرمانشاه

۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۵۸
کد خبر: ۵۵۹۷۱۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت‌و‌ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.
 
مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی هفته گذشته شکایاتی از سوی چندتن از شهروندان کرمانشاهی درخصوص کلاهبرداری شخصی با نام «نیکزاد کرمی نژاد» به دادسرای استان وصول شد.
 
 
وی تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌ها، مشخص شد نامبرده در زمینه ساخت و ساز و پیش فروش آپارتمان فعالیت دارد و تاکنون از تعدادی از شهروندان کرمانشاهی در این رابطه کلاهبرداری کرده است.
 
روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری متهم این پرونده خبر داد و اضافه کرد: تاکنون بیش از 60 نفر از شهروندان از این شخص شکایت کرده‌اند و به نظر می‌رسد تعداد شکات بیش از این باشد.
 
وی تاکید کرد: بر این اساس، به اطلاع عموم مردم استان می‌رسانیم که چنانچه شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی از نامبرده فوق شکایتی دارد، نسبت به انجام و مطرح کردن شکایت خود با ارائه اسناد و مدارک مربوطه اقدام کند.
 
قنادی یادآورشد: شاکیان می‌توانند شکایت خود را به همراه اسناد و مدارک در طریق سامانه ثنا ثبت و یا اینکه به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه مراجعه کنند.
 
بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *