صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

"قهرمانان" را تا دو هفته آینده کلید می زنم

۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۸۸۶
خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم سینمایی "گهواره ای برای مادر" گفت: مستند"قهرمانان" تا دو هفته آینده با محوریت زندگی قهرمانانی که در المپیک حاضر به رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی نشدند کلید می خورد.
پناه بر خدا رضایی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: در حال حاضر مشغول ساخت مستندی با عنوان"قهرمانان" در رابطه با ورزشکارانی که در المپیک و مسابقات ورزشی حاضر به رویارویی با ورزشکاران اسراییلی نشدند هستم.
 
وی افزود: یک سری موضوعات همیشه دغدغه کارگردانان برای ساخت اثر است و این موضوع هم همیشه به عنوان یک دغدغه در ذهن من وجود داشت و همراه من بود و منتظر فراهم شدن شرایط برای به تصویر کشیدن آن بودم.
 
رضایی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله نگارش و تحقیقات اولیه برای ساخت"قهرمانان"هستیم و در آن با ورزشکارانی به صحبت خواهیم نشست که دارای شان و منزلت جهانی هستند و هنگام افتادن قرعه به نامشان برای رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی به خاطر مسائل اعتقادی و انزجاری که از این رژیم دارند حاضر به انجام مسابقه نمی شوند.
 
این کارگردان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی از کشتی ، کاراته، تکواندو ووشو را در نظر داریم که به آنها به گفت و گو بنشینیم و باید بگویم که طی دو هفته آینده"قهرمانان"را کلید می زنم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *