صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کشف یک تن انواع مواد مخدر در البرز

۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳:۲۹
کد خبر: ۵۵۸۷۶۰
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،سردار"عباسعلی محمدیان"در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: طی این مدت ۲۹ قاچاقچی، ۲۹۸ نگهدارنده، ۹۱ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۴۸۷ معتاد جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که بیش از ۷ هزار کیلوگرم در داخل استان و بقیه طی عملیات مشترک با سایر استان‌های دیگر کشف شده است.

وی یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز به اجرای طرح‌های پاک سازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاک سازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر با برنامه ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *