صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز شلمچه و چذابه

۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۵۸۷۳۷
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تا کنون بیش از یک میلیون زائر از مرز "شلمچه" و "چذابه" تردد و حدود ۳۶۰ هزار نفر به میهن بازگشته‌اند، گفت: در بررسی و گفتگو با زوار، همه آنان از برخورد و رفتار نیروی انتظامی بسیار راضی بودند.

به گزارش گروه جامعه ،سردار "محمد شرفی" در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارکنان پلیس در مرز‌های چهارگانه، اظهار داشت: در بازدید هوایی و زمینی صورت گرفته، الحمدلله رفت و آمد در مرز "شلمچه" و "چذابه" بسیار منظم و مطلوب بود و زائران اباعبدالله الحسین (ع) با عشق و علاقه در حال تردد و موکب‌ها نیز در حال پذیرایی از زوار بودند.

وی با اشاره به اینکه برای ورود و خروج زوار از کشور، پلیس با کمک سایر دستگاه‌های دولتی و مردم منطقه، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است، گفت: الحمدلله تا به امروز چه در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های چهارگانه و چه در پارکینگ‌ها، حتی یک مورد نارضایتی ما نداشته‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه همه کارکنان انتظامی مستقر در مرزها، با تلاش خستگی ناپذیر در حال خدمت رسانی هستند، عنوان داشت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر زائر از مرز شلمچه و چذابه تردد و حدود ۳۶۰ هزار نفر به میهن بازگشته‌اند که همه آنان از برخورد و رفتار نیروی انتظامی بسیار راضی بودند.

وی افزود: کارکنان پلیس با همکاری و تعامل با تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و به منظور رفع مشکلات زوار و تامین امنیت خودرو آنان، در پارکینگ‌های منتهی به مرز‌های چهارگانه مستقر هستند تا شرایط خوب و بسیار آرام بخشی برای عاشقان ثارالله فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس برای برگشت و امنیت زائران تغییر تاکتیک را مد نظر قرار داده است، افزود: واحد‌های گشتی که برای تامین نظم و امنیت در مسیر رفت قرار داده بودیم به صورت تدریجی در مسیر بازگشت نیز قرار می‌دهیم تا شهروندان به راحتی و بدون دغدغه تردد کنند و به سلامت به مقصد برسند.

سردار "شرفی" با اشاره به اینکه موج برگشت زائران به کشور آغاز شده است، گفت: ما از همان نقطه صفر مرزی بحث کنترل‌های امنیتی بار همراه زوار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در پایان رئیس پلیس پیشگیری ناجا از سردار "حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی استان و همه دستگاه‌های متولی امر در زمینه برقراری نظم و امنیت و فراهم کردن تسهیلات برای عاشقان ثارالله، به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *