صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رمان «واو» منتشر شد/اثری با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی

۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۱
کد خبر: ۵۵۸۶۰۷
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
رمان «واو» نوشته اسماعیل واقفی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی منتشر شد. رمان «واو» به اهمیت رشد و پیشرفت جامعه با تکیه بر معارف دینی اشاره دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رمان «واو» نوشته اسماعیل واقفی با موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی منتشر شد. رمان «واو» به اهمیت رشد و پیشرفت جامعه با تکیه بر معارف دینی اشاره دارد.

در این اثر، داستان عشق یک مرد به نور و حقیقت را روایت می‌شود؛ مردی که حتی با از دست دادن همه چیزش، مسیر حقیقت را می‌پیماید. راهی که باید با صبر، مقاومت و حفاظت از مرز‌های ایمان و حقیقت طی کند تا به حق خود برسد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «الدورادو شهر جادویی و گمشده بشرِ آن طرف اقیانوس اطلس که همه ساختمان‏‏هاش طلاست. کافور جوری یزد را توصیف می‏‏‌کرد انگار الدورادوی واقعی را اینجا دیده. وقتی دیوار‌های کاهگلی نورِ خورشید را منعکس می‌‏‏کردند شهر یکپارچه طلا می‌شد. مثل یک سینه‏‏ریز طلایی. گنبد فیروزه‏‏ای امامزاده‏‏‌ها از آن بالا مثل سنگ‌‏‏های فیروزه ریز و درشت روی این سینه‌‏‏ریز بودند.»

اسماعیل واقفی متولد ۱۳۶۶ در یزد است که فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه نویسندگی را از سال ۱۳۹۵ با حضور در کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری یزد آغاز کرد و این رمان حاصل دو سال تلاش اوست.

این رمان تاریخی و اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی‌ـ ایرانی در ۳۱۷ صفحه و قطع رقعی به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

رمان «واو» به اهمیت رشد و پیشرفت جامعه با تکیه بر معارف دینی اشاره دارد. در این اثر، داستان عشق یک مرد به نور و حقیقت را روایت می‌شود؛ مردی که حتی با از دست دادن همه چیزش، مسیر حقیقت را می‌پیماید. راهی که باید با صبر، مقاومت و حفاظت از مرز‌های ایمان و حقیقت طی کند تا به حق خود برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *