صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

۷۳ میلیارد کالای قاچاق کشف شد/ دستگیری ۷۰ قاچاقچی در مرز‌های استان کردستان

۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۵۵
کد خبر: ۵۵۶۴۷۸
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از کشف ۷۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته در مرز‌های استان کردستان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزرای میزان،جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ۷۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته در مرز‌های استان کردستان کشف شد.

سردار "احمد علی گودرزی"اظهار داشت: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه گذشته توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان استان کردستان در چند عملیات موفق شدند ۱۱۷ هزار و ۶۲۹ پاکت سیگار خارجی، ۱۰۰ هزار و ۶۶۹ قلم داروی قاچاق و ۷۷۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، ۳ هزار و ۶۲۸ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و ۱۹ هزار ثوب البسه خارجی، ۴۲ هزار و ۲۳۵ لیتر سوخت را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در این راستا ۷۰ قاچاقچی دستگیر و ۴۳ وسیله نقلیه توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۷۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزبانان در سراسر مرز‌های ایران اسلامی برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاء‌های مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *