صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

منِ بروجردی اگر منحرف شدم، باید در قصد قربتم شک کرد

۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴:۰۱
کد خبر: ۵۵۶۲۵۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
اگر در نظر بگیریم که می‌خواهیم مسلمان باشیم و به حکم خدا عمل کنیم، آن وقت اگر دچار اشکالی شدیم، این در قصد قربت ماست، یعنی منِ بروجردی اگر منحرف شدم، باید در قصد قربت من شک کرد و شک هم هست.

گروه سیاسی ؛ شهید «محمد بروجردی» در سال ۱۳۳۳ در روستای دره‌گرگ از توابع بروجرد متولد شد و در یکم خرداد سال ۱۳۶۲ در جریان دفاع مقدس به شهادت رسید.

 بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «میرزا محمد پدر کردستان» به کوشش علی اکبری گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت دوازدهم
ما اگر ملاک را بر این بگذاریم که جریان کردستان، با صبر و استقامت زیاد حل خواهد شد و اگر در نظر بگیریم که می‌خواهیم مسلمان باشیم و به حکم خدا عمل کنیم، آن وقت اگر دچار اشکالی شدیم، این در قصد قربت ماست، یعنی منِ بروجردی اگر منحرف شدم، باید در قصد قربت من شک کرد و شک هم هست.

اگر این مأموریت‌ها را که به عنوان یک امانت الهی امروز بر عهده‌ فرد فرد برادران افتاده، به لطف خدا به مرحله‌ی عمل برسانیم، همین، عامل هدایت ما خواهد بود که خداوند عزوجل در بقیه‌ی مراحل شامل حال ما خواهد کرد. رفتن از کردستان واقعا کفران نعمت و خیانت به خون شهداست. مگر کسی آن قدر مصیبت داشته باشد که نتواند بماند. اگر مبنا را بر این قرار دهیم که ما می‌رویم و دیگران می‌آیند و کار می‌کنند، این همان چیزی است که خداوند می‌فرماید: «اگر شما کاری را انجام ندهید، قوم دیگر این کار را انجام خواهند داد، اما بالاخره شما دچار خسران شده‌اید». به خاطر همین مسئله، به لطف خداوند صبر و استقامت کنیم که ان شاءالله خداوند نیز هر چه سریعتر مسئله‌ی کردستان را منتفی خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *