صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ساخت مدرسه شش کلاسه در محروم‌ترین نقطه با حمایت قرارگاه محرومت زدایی سپاه

۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۱۱۸
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
مسئول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع با حمایت مالی بنیاد برکت و قرارگاه محرومت زدایی سپاه و با همت گروه جهادی راهیان شهادت با بهترین کیفیت در مهر ماه ۱۳۹۸ به افتتاح رسید و اکنون بیش از ۱۲۰ دانش آموز از از فضای استانداد آموزشی برخوردار شده‌اند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از سپاه‌نیوز، مصطفی عظیمی اظهار داشت: مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) توسط گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین روستای شهرستان دلگان افتتاح شد.
 
وی افزود: این گروه جهادی در دورترین نقطه کشور و با کمترین امکانات و هزینه بسیار کم که حتی کمتر از نصف هزینه پروژه های مشابه در شهرستان دلگان تمام شده و با پتانسیل صد در صد جهادی این مدرسه را در روستای هیت کلیر که حتی آب ندارد به بهره برداری و افتتاح رسانده است.

وی افزود : مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع با حمایت مالی بنیاد برکت و قرارگاه محرومت زدایی سپاه و با همت گروه جهادی راهیان شهادت با بهترین کیفیت در مهر ماه ۱۳۹۸ به افتتاح رسید و اکنون بیش از ۱۲۰ دانش اموز از از فضای استانداد اموزشی برخوردار شده اند.

عظیمی ادامه داد: تیم دندانپزشکی گروه جهادی راهیان شهادت اقدامات دندانپزشکی خود را در دهستان جلگه چاه هاشم و روستاهای احمد آباد، چاه شورک ، و هیت کلیر مجموعا با ویزیت، درمان و آموزش بیش از ۳۰۰ نفر با حمایت قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح درمان و سلامت به صورت رایگاه انجام داده است.

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت خاطر نشان کرد: این گروه جهادی از تابستان ۹۶ در این شهرستان ورود داشته است که اقداماتی از قبیل ساخت خانه محروم ، ابرسانی ، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و راه اندازی کتابخانه ایجاد طرح سلامت خانواده روستاییان و دندانپزشکی و اموزش های فرهنگی و هنری و آموزشی و اشتغالزایی از جمله فعالیت های این گروه جهادی در شهرستان دلگان بوده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *