صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

هفتمین جلسه شورای قضایی استان خراسان شمالی برگزار شد

۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۰۸۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
هفتمین جلسه شورای قضایی استان خراسان شمالی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، هفتمین جلسه شورای قضایی استان خراسان شمالی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار شد.

بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات مبتلابه دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه به ویژه در حوزه تخصیص منابع مالی و بودجه مورد نیاز بمنظور جذب حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم استاندار از مهمترین محور‌های مورد گفت‌گو و تبادل نظر در این جلسه بود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات نیروی انتظامی، بعنوان اصلی‌ترین حافظین نظم و امنیت کشور قدردانی و تصریح کرد: بی شک امنیت و ثباتی که هم اکنون در کشور حاکم است، مرهون مجاهدت‌های پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی است و ما باید همواره قدردان تلاش‌های این عزیزان باشیم.

رئیس شورای قضایی استان خراسان شمالی در تبیین دستور کار و مهمترین موضوعات مطروحه در جلسه، به نشست تعاملی بین مدیران قضایی و اجرایی استان در هفته گذشته و مصوبات آن اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات نشست مذکور، جمع بندی و طرح مسائل و مشکلاتی بود که دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه به ویژه در حوزه مسائل مالی با آن مواجه هستند و در این جلسه نیز مقرر شد در راستای حل مشکلات موجود مراتب از طریق استاندار پیگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با رفع معضلات یاد شده بتوان تأمین امکانات بیشتر، خدمات بهتری را در مجموعه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه به مردم خوب و شریف استان ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *