صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی برای مقابله نداریم

۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۵۵۱۶۱۰
الحوثی در بیانیه‌ای گفت: اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی برای هدف قرار دادن دشمن به رسمیت نخواهیم شناخت.

به گزارش گروه بین الملل ؛ سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بیانیه‌ای را به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مردم این کشور در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴ (۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۳) منتشر و ضمن تبریک به مردم یمن اعلام کرد: رهایی از قیمومیت بیگانگان و بازگشت استقلال، آزادی و حاکمیت به این کشور از جمله مهمترین و بزرگترین دست‌آورد‌های انقلاب مردم یمن در سال ۲۰۱۴ محسوب می شود و آنچه مردم یمن برای دفاع از خود و سرزمینشان و استقلال این کشور انجام داده‌اند، بر اساس مواضع حق و عادلانه و مظلومیتی است که نظیری برایش نیست.

وی ادامه داد: در صورت توقف تجاوزات و محاصره یمن، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، حملات پهپادی و موشکی خود را متوقف خواهند کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، تاکید کرد: هیچ خط قرمزی برای هدف قرار دادن دشمن به رسمیت نخواهیم شناخت.

سید عبدالملک الحوثی متجاوزان را خطاب قرار داد و گفت: اکنون پس از متحمل شدن شکست، دست از حملات و تجاوزات خود به یمن بردارید.

وی ادامه داد: در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن، حملات یمنی‌ها به عمق خاک متجاوزان، شدیدتر و دردناک‌تر خواهد شد.

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به حمله آرامکو اظهار کرد: به ساکنان مناطقی که مورد هدف حملات یمن قرار گرفته‌اند، هشدار می دهیم که مراقب باشند و از تاسیسات حیاتی دوری کنند.

سید عبدالملک الحوثی در پایان بر ایستادگی یمنی‌ها در کنار محور مقاومت در برابر خطر رژیم صهیونیستی و هیمنه آمریکا تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *