صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

همکاری دوباره «علی مصفا» و همسرش در «مردی بدون سایه»/نگاهی اجتماعی به بحرانی خانوادگی

۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۸
کد خبر: ۵۵۰۱۸۳
فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» هفتمین ساخته علیرضا رئیسیان اکران خود در سینما‌های کشور را از فردا بیست و هفتم شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» هفتمین ساخته علیرضا رئیسیان اکران خود در سینماهای کشور را از فردا بیست و هفتم شهریور ماه آغاز خواهد کرد. 

این فیلم نخستین بار در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد اما نتوانست نظر مثبت منتقدان، اهالی رسانه و در انتها داوران جشنواره فیلم فجر را به خود جلب کند. ریحانه، مومیایی و بانوی اردیبهشت از دیگر آثاری هستند که رئیسیان در کارنامه کاری خود می بیند. 

گفتنی است این فیلم حکم آخرین قسمت از سه‌گانه عاشقانه این کارگردان را دارد. مردی بدون سایه به بحران عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

دو قسمت قبلی این سه‌گانه «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» نام داشتند که «چهل سالگی» در جشنواره بیست و هشتم فجر کاندیدای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بازیگر نقش اول زن شد اما سیمرغی به‌دست نیاورد.

در خلاصه داستان اثر آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم مستند درباره قتل‌های زنجیره‌ای زندگی‌اش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمزآلود همه چیز را دگرگون می‌کند.

«مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است و علاوه بر او بازیگرانی همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته و به ایفای نقش‌های متفاوتی پرداخته اند تا فهرست بازیگران این فیلم از تنوع خاصی برخوردار باشد.

علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان، لیلا حاتمی، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. 

علیرضا رئیسیان (تهیه کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، محمدرضا دلپاک(طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی(موسیقی)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، مجید کریمی (مدیر تولید)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار(طراح پوستر) و امید عشیری (مشاور رسانه‌ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *