صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مردم از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد خرسند هستند/ دستگاه قضایی بداند که ملت ایران پشتیبان ایشان است

۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۴۷۶۵۱
در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۵ شهریور سراسر کشور مسائل و موضوعات متنوعی از سوی ائمه جمعه مطرح شد؛ یکی از موضوعات «برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی» بود.

گروه سیاسی ؛ در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۵ شهریور سراسر کشور مسائل و موضوعات متنوعی از سوی ائمه جمعه مطرح شد؛ یکی از موضوعات «برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی» بود.

حمایت ائمه جمعه از اقدامات دستگاه قضا در نماز جمعه ۸ شهریور ۹۸

در ادامه مروری خواهیم داشت بر مواضعی که چند تن از ائمه جماعات کشور در نماز جمعه نیمه شهریور ماه ۹۸ پیرامون اقدامات دستگاه قضایی در رابطه با برپایی دادگاه‌ها و مجازات مفسدین اقتصادی داشته‌اند.

قوه قضاییه در پی دمیدن روح امید در کشور است
آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» امام جمعه سمنان گفت: فساد اقتصادی از مشکلاتی بوده که در حال حاضر، گریبان‌گیر کشور شده است.

وی به تلاش‌های قوه قضاییه برای جمع کردن سفره مفسدان اقتصادی و لزوم حمایت از این نهاد اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه در پی جمع کردن این بساط است و مردم و مسئولان باید در ایفای هر چه بهتر این نقش، در کنار قوه قضاییه باشند.

امام جمعه سمنان افزود: تکلیف قوه قضاییه مشخص بوده و در پی دمیدن روح امید در کشور است.

دستگاه قضایی بداند که ملت ایران پشتیبان ایشان است
آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» امام جمعه قم، ضمن تقدیر از قوه قضاییه در برخورد با فساد، رانت خواری، مجرمان و مفسدان اقتصادی تاکید کرد: از آیت الله رئیسی انتظار است که در برخورد با این‌ها حکم الهی را اجرا کرده و در راه اجرای حکم الهی رأفت جایگاهی ندارد.

وی افزود: دستگاه قضایی ملاحظه هیچ مقام و مسئولی را نداشته و بداند که ملت ایران پشتیبان ایشان است.

مردم از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد خرسند هستند
آیت‌الله «علی خاتمی» امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به زنجان گفت: مسائل و مشکلات استان در جلسات متعدد برگزار شده مطرح شد و روی هم رفته امیدواری به رفع آن‌ها وجود دارد.

آیت الله خاتمی خرسندی مردم از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد را یادآور شد و تصریح کرد: مردم طی ۴۰ سال گذشته نشان داده‌اند که همه سختی‌ها از جمله تحریم را تحمل می‌کنند، ولی فساد و ناکارآمدی برای آن‌ها غیر قابل تحمل است.

رئیس جدید قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در هر رده و هر لباس وارد شده است
حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه بهار، با بیان اینکه رئیس جدید قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در هر رده و هر لباس وارد شده است، گفت: در این کشور فردی ۱۲ هزار میلیارد تومان وام صفر درصد بدون وثیقه گرفته که باید به بیت المال برگردد و با تمام وجود از رئیس قوه قضائیه حمایت خواهیم کرد چرا که مطالبه اصلی مردم نیز همین اقدامات است.

مردم پشت قوه قضاییه هستند
حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» امام جمعه موقت یاسوج، از اقدامات و برخوردهای اساسی قوه قضاییه با مفسدان تقدیر و تشکر کرد و  گفت: جدیت قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث ایجاد امیدواری و دلگرمی در مردم شده است.

وی تصریح کرد: مردم پشت قوه قضاییه هستند و رسانه‌ها هم قوه قضاییه را در ادامه این روند امیدبخش همراهی و حمایت کنند.

قوه قضاییه با کسی رودربایستی ندارد و هیچ مقام و قدرتی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد
حجت‌الاسلام «علیرضا قاسمی» امام‌ جمعه بادرود گفت: در این برهه از زمان همگان انتظار دارند مسئله عدالت و برخورد قاطع با متجاوزان به بیت‌المال با مفسدان اقتصادی با همه عوامل احتکار و گران‌فروشی‌هاست عملی شود و اینکه بعضی از مسئولان می‌گویند که با بگیر و ببند نمی‌شود با فساد مبارزه کرد واقعاً حرف جالبی نیست؛ پس چه باید کرد آیا باید به این‌ها بگوییم ای مفسدان هرکاری می‌خواهید انجام بدهید شما آزادید ما برای شما هتل ۵ ستاره هم تدارک دیده‌ایم!

قاسمی ادامه داد: از ریاست محترم قوه قضائیه باید تشکر کرد چراکه این آن یعنی مفسدان فی‌الارض باید محاکمه شوند باید با آن‌ها برخورد شود تا دیگران بفهمند و باورشان بشود که قوه قضاییه باکسی رودربایستی ندارد و هیچ مقام و قدرتی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

امام‌جمعه بادرود افزود: فساد همانند یک غده سرطانی است و نمی‌دانم چرا وقتی به سراغ دانه‌درشت‌ها می‌روند بعضی‌ها فریادشان بلند می‌شود و خوشبختانه آیت‌الله رئیسی اعلام کرده که در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی وجود ندارد با هر موقعیتی که دارند برخورد خواهد شد هر کس و به هرجایی که هم منصوب باشد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و با صراحت اعلام کرد که در برخورد با فساد باکسی تعارف نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *