صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

«خروج»، داستان سفر چند مرد از شهر دزفول به سمت تهران/فیلم جدید حاتمی‌کیا دهم شهریور کلید می‌خورد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴:۳۲
کد خبر: ۵۳۹۸۷۸
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: فیلم سینمایی «خروج» داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند، از نظر من خروج فیلم بسیار خوبی خواهد شد.

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد همکاری خود با ابراهیم حاتمی کیا را برای بازی در فیلم سینمایی خروج بسته‌ام، این فیلم دو ماه نیم فیلمبرداری خواهد داشت و به امید خدا برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

وی درباره زمان فیلمبرداری خروج تاکید کرد: به امید خدا فیلمبرداری خروج طبق زمانبندی اعلام شده از دهم شهریور ماه کلید می‌خورد، شروع فیلمبرداری از شهر دزفول بوده و در شهر‌های دیگر ادامه دارد.

 

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به نخستین همکاری خود با ابراهیم حاتمی کیا افزود: برای اولین بار است که در فیلمی از حاتمی کیا بازی می‌کنم، وی کارگردان صاحب سبکی است و به شخصه از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

وی درباره داستان فیلم سینمایی «خروج» اذعان کرد: خروج داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند، از نظر من خروج فیلم بسیار خوبی خواهد شد.

این بازیگر پیشکسوت درباره نقش خود در فیلم «خروج» اضافه کرد: من جزو یکی از همین مردان هستم، به نوعی از جمله نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی محسوب می‌شوم، این چند مرد در کشاکش این سفر همراه هم بوده و از اتفاقات بسیاری گذر می‌کنند.


وی درباره همبازی شدن با فرامرز قریبیان اضافه کرد: همکاری با فرامرز قریبیان اتفاق بسیار جذابی است، پیشتر قرار بود در فیلم مرگ پلنگ با وی همبازی شوم، اما به خاطر بازی در روزی روزگاری این شرایط فراهم نشد و کار به «خروج» ابراهیم حاتمی کیا رسید.

فیلی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: واقعیت امر زیاد اهل بازی برای جایزه‌ها نیستم، من همیشه فکر می‌کنم که صرفاً یک نقش خوب و قابل را به مردم ارائه دهم، رضایت مردم برای من صد هزار سیمرغ ارزش دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *