صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کشف ۶۰۲ کیلو مواد افیونی در مسیر کرمان

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۵۱
کد خبر: ۵۳۹۵۸۷
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از قاچاق خطی مواد افیونی و کشف ۶۰۲ کیلو تریاک و حشیش در مسیر کرمان به مرکز کشورخبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،سردار" محمد کاظم تقوی" در تشریح این عملیات گسترده که با اقدامات نفوذی واطلاعاتی به نتیجه رسید گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پیگیری سرنخ‌های موجود و پس از ردزنی‌های دقیق از قاچاق خطی محموله مواد افیونی به وسیله ۴ دستگاه خودروی سواری از استان کرمان به مشهد و استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی به استان کرمان اعزام و پس از یک هفته کنترل و مراقبت‌های پوششی توانستند در ۲ مرحله ۶۰۲ کیلو مواد افیونی کشف کنند.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در مرحله اول این عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان ازبازرسی ۲ خودروی پژو و پراید ۳۹۴ کیلو تریاک کشف و ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: پلیس در مرحله نهایی این عملیات از ۲ خودروی سواری پژو ۴۰۵ و زانتیا نیز که در امتداد خط قاچاق مواد مخدر حرکت می‌کردند ۸۱ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیرکرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از همرزمان خود در پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس کرمان که این عملیات ضربتی و غافلگیرانه را به نتیجه رسانند تشکر کرد و گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *