صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

علت جایگزین شدن ۲۰۰۰ به جای ۱۸۱۸ چیست؟

۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۳۸۱۳۸
مشتریان تلفن ثابت می‌توانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش گروه فضای مجازی،شرکت مخابرات تهران اعلام کرده با توجه به تجمیع کد‌های مخابراتی، مشتریان مخابرات منطقه تهران، جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت به جای شماره ۱۸۱۸ با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره گیری سامانه ۲۰۰۰، در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت کنند.

بنا بر اعلام، با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *