صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

فرصت دو ماهه مدعی العموم برای رفع مشکلات آب آشامیدنی رامهرمز / بازدید چند ساعته از بخش‌های مختلف تاسیسات آب شهری و روستایی

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۶۶۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رامهرمز در پی نارضایتی مردم از وضعیت آب آشامیدنی و در راستای دفاع از حقوق عامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی دستورات لازم را برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر صادر کرد.
قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر احیای حقوق عامه ضمن بازدید چند ساعته از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی در جریان مشکلات بهداشتی این حوزه قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر صادر کرد.
 
 


وی با اشاره به تخصصی بودن موضوع و اخذ نظرات کارشناسی عنوان کرد: به عنوان مدعی العموم فرصت دو ماهه به متولیان امر داده شده است تا نسبت به بر طرف نمودن این نقایص اقدام و گزارش آنرا به دادستانی این شهرستان اعلام کنند.
 


دادستان رامهرمز افزود: همچنین در حوزه آب روستایی نیز از وضعیت آب بخش رود زرد تا تاسیسات سید حسن که در حوزه قضایی شهرستان شوشتر و هفتگل و  تامین کننده آب روستایی رامهرمز است بازدید بعمل آمد که با اخذ راهکار‌های کارشناسی از کارشناسان در حال تنظیم دستورات لازم است.

قاسمی نژاد اضافه کرد: بزودی از تاسیسات آب بخش ابوالفارس نیز بازدید و پس از بررسی کارشناسان دستورات لازم دراین خصوص صادر خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *