صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

۲ میلیون متر مربع زینک با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده/چرا کارگروه ساماندهی کاغذ شفاف سازی نمی‌کند؟

۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۳۴۹۵۱
رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران گفت: نشستی با اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس برای تعیین سرنوشت زینک های وارد شده با ارز دولتی در روز چهارشنبه برگزار می شود.

احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: ۲ میلیون متر مربع زینک با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده، ولی وارد بازار نشده است. عدم وضوح برنامه‌ها و نحوه اختصاص ارز دولتی به برخی از واردکنندگان از سوی کارگروه ساماندهی کاغذ و زینک چالش بر انگیز شده است.

رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران تصریح کرد: برآورد‌ها نشان می‌دهد مجوز واردات زینک از سوی کارگروه ساماندهی کاغذ صادر شده، اما مسئولان حاضر به پاسخگویی در خصوص هزینه‌ها و واردکنندگان نیستند به همین منظور با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نشستی را در روز چهارشنبه خواهیم داشت.

ابوالحسنی اظهار کرد: با تمام پی گیری‌های انجام شده کارگروه حاضر به پاسخگویی به سئوالات مطرح شده و شفاف سازی نیستند این در حالی است که مدت هاست بازار مصرفی در انتظار واردات زینک برای تنظیم قیمت این کالا بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا سرنوشت زینک‌های وارد شده را از طریق مجلس پیگیری کنیم. کارگروه ساماندهی کاغذ و زینک نتوانسته کارنامه موفقی را در طول دوره فعالیت خود ارائه کند.


برچسب ها: ارز دولتی زینک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *