صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آمادگی مترو برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی

۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۴۱
کد خبر: ۵۳۴۸۳۹
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
غلامحسین محمدی با ابراز خوشحالی از حضور در شرکت بهره‌برداری متروی تهران آمادگی خود را برای همراهی هرچه بیشتر با مترو برای تولید محتوای فرهنگی و اطلاع‌رسانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عصر بیست و نهم تیر مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در شرکت بهره برداری متروی تهران حضور یافت و در خصوص ظرفیت این بخش از حمل و نقل عمومی درون شهری برای همکاری در خصوص تولید و انتشار محتوای فرهنگی و اطلاع رسانی با مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت و گو کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: روزانه با ۲ هزار و ۸۶ حرکت اعزام، بیش از ۲ میلیون مسافر را جابجا می‌کند.


فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه مترو به عنوان شهر زیر زمینی از اهمیت بالایی در شهر تهران برخوردار است، افزود: در حال حاضر با ۱۲۱ ایستگاه فعال توانسته‌ایم توقف قطار‌ها را به بالاترین میزان کاهش دهیم، چرا که کوچکترین توقف‌ها برای شهر بحران ایجاد می‌کند.


وی تصریح کرد: توقف یک قطار با بیش از ۷۰۰ مسافر همراه است که اگر این حجم از مسافر به سطح خیابان بروند با ترافیک سنگینی روبرو خواهیم شد.


نوبخت گفت: ۸۴۴ پله برقی فعال داریم که با کمترین خرابی‌ها روزانه خدمات رسانی می‌کنند، اما در بعضی از روز‌ها شاهد برخی خرابی‌ها هستیم که با توجه به حجم مسافری که در ایستگاه‌ها جابجا می‌شوند، امری طبیعی است.


وی در ادامه به ۱۹۳ نمایشگری که در ۳۰ ایستگاه مترو فعال هستند اشاره کرد و افزود: مترو شبکه خوبی برای ارتباط با شهروندان دارد که می‌تواند برای آموزش‌های شهروندی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی استفاده شود.


در ادامه مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز با ابراز خوشحالی از حضور در شرکت بهره‌برداری متروی تهران آمادگی خود را برای همراهی هرچه بیشتر با مترو برای تولید محتوای فرهنگی و اطلاع‌رسانی اعلام کرد.


غلامحسین محمدی با اشاره به اینکه شهرداری تهران تنها نهادی است که بیشترین جغرافیا در سطح شهر و زیر زمین را داراست، افزود: ما به دنبال جذب مشارکت مردم هستیم و تنها به فکر تبلیغ کار خود نیستیم و با انتشار اخبار‌هایی که برای مردم مهم است، شهروندان را در مسیر اطلاع‌رسانی با خود همراه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مترو با همین تعداد نمایشگر در ایستگاه‌ها و واگن‌ها بیشترین ظرفیت را دارد و می‌تواند صاحب بزرگترین تلویزیون کابلی کشور شود، اگر بتوانیم تولید محتوا درست کنیم، دیده می‌شویم.

مشاور شهردار خاطرنشان کرد: ظرفیت مترو با دیگر بخش‌ها قابل مقایسه نیست، چرا که با قشر‌های مختلف مردم در ارتباط است و همین مخاطبان با طیف‌های مختلف فضای خوبی برای ریل‌گذاری جدید ایجاد کرده است.


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح نمایشگر‌های منسجم مترو باشیم در این مسیر هر کمکی که لازم باشد، انجام خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *