صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

لاریجانی: درباره تمهیدات لازم برای «بهبود وضعیت اقتصادی» تبادل نظر کردیم

۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۵۳۳۰۱۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این جلسه درباره تمهیدات لازم برای بهبودی وضعیت اقتصادی کشور، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی لاریجانی با اشاره به جلسه غیر علنی امروز (یکشنبه ۲۳ تیرماه) مجلس گفت: در این جلسه بحث مهمی درباره اصلاحات ساختاری در نظام بودجه کشور صورت گفت که این موضوع از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: در این جلسه مسئولین سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات حاضرشدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه درباره تمهیدات لازم برای بهبودی وضعیت اقتصادی کشور،بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
رئیس مجلس همچنین با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان بخصوص ایرانیان است که میزبان حضرت هستند. امیدوارم در پناه انفاس قدسی ایشان خداوند ملت ایران را عزیزتر و سربلندتر و سعادتمندتر کند.

لاریجانی همچنین ضمن تسلیت مجدد درباره درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده نطنز و قمصر گفت: ما دو هفته گذشته مرحوم صفاری نطنزی را از دست دادیم و همه داغدار شدیم. این مرد شریف، بسیار عزیز، بسیار پرکار و نجیب برای همه بود که در این مدت خدماتی را به یادگار گذاشت.
 
وی بیان داشت:مرحوم نطنزی با ویژگی سلیم نفسی و آرامش روحی در حل مسائل کشور بسیار کوشا بود که این موضوع را در دوران خدمت در وزارت خارجه و در دوران مجلس دیدیم انصافاً پرکار و حساس نسبت به منافع ملی و امنیت ملی کشور بودند و با دقت و متانت گام بر می‌داشت لذا این حادثه دردناکی بود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم مرحوم صفاری نطنزی اظهارداشت: در مراسم ختم می‌دیدم که مردم منطقه نطنز و قمصر می‌آمدند و همکاران ایشان هم از او به نیکی یاد می‌کردند. این ضایعه دردناک را به همسر و خانواده محترم ایشان و به همه مردم در نطنز و قمصر تسلیت می‌گویم و از خداوند برای این همکارامان علو درجات خواستارم.

لاریجانی بین داشت: همچنین بنده درگذشت والد کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و والده کوسه غراوی نماینده مینودشت و والد حسینی نماینده مینودشت را تسلیت عرض می‌کنم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *