صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

خسارت جدی به تاسیسات آب شهری وارد نشد/ برآورد خسارت پس از عادی شدن شرایط

۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۳۲۷۸۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در پی زلزله ۵.۷ ریشتری مسجد سلیمان خسارت جدی به تاسیسات آب شهری وارد نشد و برآورد خسارت پس از عادی شدن شرایط انجام می‌شود.

صادق حقیقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقثصاد در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده خوزستان گفت: در زمینه توزیع آب شرب مورد نیاز خانوار مساله خاصی وجود ندارد و درحال حاضر آب در شبکه توزیع آب شهری موجود است.


وی با بیان اینکه پس لرزه‌ها در برخی شهر‌ها همچنان ادامه دارد افزود: برخی افراد در حال حاضر در خارج از منازل خود هستند به همین دلیل توزیع آب معدنی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص میزان توزیع آب بسته بندی بین خانوار گفت: حدود ۱۰ هزار عدد آب بسته‌بندی به این مناطق ارسال می‌شود تا افراد برای تامین آب شرب خود با مشکلی روبرو نشوند.

حقیقی پور با بیان اینکه با زلزله ۵.۷ ریشتری مسجد سلیمان خسارتی به تاسیسات آب شهری وارد نشده عنوان کرد: خسارات به گونه‌ای نبوده که آبرسانی متوقف شود.

وی در زمینه برآورد خسارت‌های وارده خاطرنشان کرد: در انتظار عادی شدن شرایط هستیم تا بتوان سطح آب مخازن را کاهش داد و خسارات را بررسی و ارزیابی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *