صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

امروز غالب تصمیم سازان، بجای پاسخگویی، اپوزیسیون شده اند

۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۲۷
کد خبر: ۵۳۱۸۴۲
عضو شورای شهر از اپوزیسیون شدن تصمیم سازان به جای پاسخگویی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و حذف محدودیت زوج و فرد در واکنش به انتقادات اعضای شورای شهر به این طرح گفت: این طرح را ما خودمان در شورای شهر تصویب کردیم و اکنون داریم به این طرح انتقاد می‌کنیم.

محمد سالاری ادامه داد: امروز غالب تصمیم گیران اپوزیسیون شده اند، چراکه اپوزیسیون بودن محبوبیت می‌آورد.

وی با بیان اینکه من اکنون در تایید یا رد این طرح صحبت نمی‌کنم اظهار داشت: مگر روزی که به این طرح رای دادیم نسبت به آن آگاهی نداشتیم که اگر نداشتیم، اشکال به خودمان وارد است. ما مسئول اداره شهر هستیم و اکنون باید پاسخگو باشیم، نه اینکه صرفا پاسخگویی را از معاونت بخواهیم.

باید زمانی را تعیین کنیم و فرصتی برای اجرا بدهیم، سپس گزارشی از میزان تاثیرگذاری اجرای این طرح در کاهش ترافیک و آلودگی هوا یا رضایتمندی ساکنان محدوده طرح بیاورند و بعد تعیین تکلیف کنیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های غالب شورای پنجم تصمیم گیری مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی است گفت: اینکه دائما روال گذشته را ادامه دهیم صحیح نیست و باید به مدیرانمان اجازه تغییر و خلاقیت بدهیم البته خلاقیت مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی، اصلا دلیل برخی مشکلات امروز در کشور نیز همین اصرار بر ادامه روند‌های گذشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *