صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

خیلی سخت بتوانیم در رقابت‌های جهانی مدال بگیریم/ مشخص نیست چند تالوکار به چین اعزام می‌کنیم

۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵:۲۰
کد خبر: ۵۳۱۸۰۷
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو گفت: در بخش تالو خیلی سخت است که به مدال جهانی برسیم.

فرشاد عربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص نفرات حاضر در اردوی تیم ملی تالو اظهار داشت: بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور ۱۷ نفر به اردو دعوت شدند تا در انتخابی درون اردویی که ۲۰ خرداد برگزار شد، شرکت کنند. از بین این تالوکاران ۱۰ نفر برای انتخابی دوم مجوز گرفتند که در نهایت ۷ بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی تالو راه یافتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش در مسابقات جهانی چین شرکت می‌کند یا خیر، گفت: من در بخش دوئلین شرکت می‌کنم، چون دوئلین با تالوی انفرادی متفاوت است و من نفر وسط تیم هستم و مشکلی برای حضور در این بخش ندارم.

سرمربی تیم ملی تالو در خصوص نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی تصریح کرد: سهمیه هر کشور ۸ بازیکن در بخش مردان و بانوان است و در پایان اردو مشخص می‌شود که ما چند نفر را به چین اعزام می‌کنیم.

عربی با اشاره به دشوار بودن کسب مدال در میدان جهانی افزود: در دوئلین سالهاست مدال می‌گیریم و تلاش می‌کنیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم اما در بخش تالو خیلی سخت است که به مدال برسیم. در این بخش با صدم امتیاز مدال جا به جا می‌شود و تلاش می‌کنیم با توجه به پتانسیلی که داریم، نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

وی در واکنش به این که آیا در تیم تالوی ایران ورزشکاری پیدا می‌شود که بتواند دومین مدال ایران در جهان را کسب کند، خاطرنشان کرد: از تیم جوانان چند بازیکن به بزرگسالان اضافه شدند که نظم و انضباط و سخت کوشی را خوب یاد گرفتند. ماهیت تالو به سخت‌کوشی است و مطمئن هستم در سال‌های آینده بازیکنی را پیدا کنیم که بتواند در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *