صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کشف ۵۰۷ تن شکر احتکار شده در "اشتهارد"

۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱:۰۷
کد خبر: ۵۳۱۱۱۸
با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد، ۵۰۷ تن شکر دولتی احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه جامعه ،سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مقادیر زیادی شکر در انبار یکی از شهرک‌های صنعتی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این انبار متروکه که مجوز تولید آدامس را داشته و بدون مجوز اقدام به انبار شکر‌های دولتی کرده بود، ۲۲۸ تن شکر و در محوطه بیرون انبار نیز ۲۷۹ تن شکر دولتی کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان این که در مجموع ۵۰۷ تن شکر احتکار شده دولتی از این انبار کشف شد گفت: احتکار این شکر‌ها با هدف افزایش قیمت و فروش خارج از عرف در بازار انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، ارزش این مقدار شکر ۳۰ میلیارد ریال برآورد و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه حمل و نگهداری کالای مشکوک به قاچاق، غیرمجاز و غیربهداشتی را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *