صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی در روسیه برگزار می‌شود

۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۰۸۷
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان ۱۱ مرداد در روسیه برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌کنندگان در ۳۲ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

گروه سیاسی ؛ هر ساله رقابتی با عنوان مسابقات بین المللی ارتش یا International Army Games که روسیه مبدع آن است در این کشور و چند کشور دیگر برگزار می‌شود که امسال نیز در ششمین دوره آن، نمایندگانی از کشور‌های شرقی و غربی در ۳۲ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قرار است که امسال روسیه، چین، ایران، مغولستان، هند، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان میزبانان این دوره از مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان باشند که کشورمان نیز در دو رشته گشت جاده (Road Patrol) و مسابقات غواصی عمق (Depth) میزبان این مسابقات خواهد بود.

در مسابقات ۲۰۱۹ تعداد رشته‌ها از ۲۸ رشته به ۳۲ رشته افزایش یافته است که برخی از رشته‌های این دوره از مسابقات شامل بیاتلون‌تانک، سواروف، هوابرد، تهاجم دریایی، غواصی عمق، تعمیرات، ضدهوایی، پهپاد، سوارکاری نظامی، مهارت‌های نظامی، نجات اضطراری، مسابقات زمستانی، پیاده‌نظام کوهستان، آشپزی، مسیر ایمن، تعمیر و نگهداری، خمپاره‌انداز، هوابرد، تهاجم دریایی، محیط امن، واحد‌های مهندسی، سگ‌های نظامی و پلیس نظامی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *