صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

صعود متقی و فیروزپور به فینال کشتی آزاد نوجوانان آسیا

۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۹۴۱
دو نماینده کشورمان به مرحله نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به قزاقستان، در آغاز روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیا در نورسلطان قزاقستان صبح امروز (شنبه) نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵ کیلوگرم، ۷۱ کیلوگرم و ۸۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ٦٥ کیلوگرم امیر حسین متقی در دور نخست ١٠ بر صفر ناگایشی از ژاپن را شکست داد. وی در دور دوم با حساب ٧ بر ٢ گوسوامی از هند را برد تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. متقی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک کولداشیف از ازبکستان را شکست داد و به فینال صعود کرد. حریف متقی، احمداُف از تاجیکستان است.

در وزن ٨٠ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با نتیجه ١٠ بر صفر ژو از چین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ٩ بر ۴ شکراف از تاجیکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. این کشتی‌گیر در این مرحله و در حالی که با نتیجه ۴ بر صفر از شیمیزو ژاپنی پیش بود، توانست  حریف خود را ضربه فنی کند و راهی دیدار نهایی شود. فیروزپور برای کسب نشان طلا با آمانگولی از کشور میزبان روبه‌رو خواهد شد.

همچنین در ٧١ کیلوگرم امیرمهدی حسینی در دور نخست برابر امگالانباتا از مغولستان ۱۱ بر ۵ شکست خورد و با توجه به شکست حریف مغول برابر کشتی‌گیر ترکمنستان از دور مسابقات کنار رفت. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *