صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ترور من و امثال من برای این است که شما در جبهه نجنگید

۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸:۵۵
کد خبر: ۵۲۸۹۶۹
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان پستی به این شرح در فضای مجازی منتشر کرد: ترور من و امثال من برای این است که شما در جبهه نجنگید! پس بجنگید و مقاوم باشید که این کار بزرگ‌ترین مشت به دهان دشمن است‌.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب پستی به این شرح را در فضای مجازی منتشر کرد:

«رهبر انقلاب: ترور من و امثال من برای این است که شما در جبهه نجنگید! پس بجنگید و مقاوم باشید که این کار بزرگ‌ترین مشت به دهان دشمن است‌...

آیت‌الله خامنه‌ای چند روز پس از حادثه تروریستی علیه ایشان در بیمارستان: من پیام به همه‌ی بچه‌هایی که این دو سه روز در رادیو و تلویزیون می‌شنیدم که فلان‌جا را گرفتند و فلان‌جا را کوبیدند، پیام من به همه‌ی این بچه‌ها این است که بدانند تمام این بازی‌ها برای این است که آن‌ها آن‌جا نجنگند. حواسشان جمع باشد، بجنگند. صدام حسین و پشت سر او اربابانش، سخت درمانده‌اند. برای این که آن‌جا را خراب کنند، بنده و امثال بنده را ترور می‌کنند. بجنگید؛ با قدرت و مقاوم. تمام این مقدمات برای این است که شما در آن جنگ‌ها شکست بخورید. نظامی‌ها طراحی کنند و افسران مباشر مشغول بشوند، نیرو‌های سپاه پاسداران و جنگ‌های نامنظم و دیگران با هماهنگی کامل یک لحظه این دور جنگ را نگذارند که متوقف بماند. اگر این کار شد، این بزرگ‌ترین مشت به دهان دشمن است و تمام این چیز‌هایی هم که این‌جا ملاحظه می‌کنید، این‌ها خنثی شده است.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *