صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ارمغان، روایتی از ظرفیت‌های موجود نظام اسلامی /مجموعه‌ای ۵ فصلی از انتشارات انقلاب اسلامی

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸:۰۲
کد خبر: ۵۲۵۳۷۶
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
کتاب «ارمغان» مشتمل بر شش بخش می‌باشد که در بخش اول آن به مفهوم شناسی کارآمدی و رابطه‌ آن با دستاورد‌ها پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کتاب «ارمغان» شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

کتاب ارمغان مشتمل بر شش بخش می‌باشد که در بخش اول آن به مفهوم شناسی کارآمدی و رابطه‌ آن با دستاورد‌های موجود نظام اسلامی پرداخته شده است.


بخش دوم کتاب به بیان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله؛ آرمان‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، اهداف و آرمان‌های سیاسی و اهداف و آرمان‌های اقتصادی، اختصاص یافته است.

در بخش سوم کتاب امکانات و ظرفیت‌های موجود نظام اسلامی اعمّ از امکانات مادّی و غیرمادّی مورد بررسی قرار گرفته است.

موانع پیش روی انقلاب اسلامی عنوان بخش چهارم از این کتاب است که با تقسیم موانع موجود به موانع بیرونی و درونی این بحث را در بر گرفته است.

در بخش پنجم با برشمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سطح جهان، سیاست، اقتصاد، دین و ...، پیشرفت‌های ایران در عمق و سطح مورد توجّه قرار گرفته است؛ و در نهایت در بخش پایانی این کتاب به ضرورت تلاش برای کم کردن فاصله با حکومت اسلامی مطلوب و مراحل دستیابی به تمدّن جهانی اسلامی پرداخته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *