صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بیوگرافی مجتبی زینی وند/ گزینه تکذیب شده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش کیست؟

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴:۳۰
کد خبر: ۵۲۳۵۵۱
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
به دنبال استعفای بطحایی از وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز برخی از رسانه ها خبر دادند که «مجتبی زینی وند» سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،به دنبال استعفای بطحایی از وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز برخی از رسانه ها خبر دادند که «مجتبی زینی وند» سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفته است. 

خبری که رسول پاپایی، سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تایید نکرد و گفت: هنوز حکمی مبنی بر انتصاب زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش به دست ما نرسیده است.

علاوه بر این، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در این خصوص گفت: هنوز حکمی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش صادر نشده است و گزینه‌ها در فرآیند بررسی هستند.

بیوگرافی زینی‌وند گزینه تکذیب شده برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش

مجتبی زینی‌وند دارای دکترای مدیریت فرهنگی است که تا کنون با سمت‌هایی همچون مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش، دبیر شورای معاونان آموزش‌وپرورش، معاون اداری مالی اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش پرورش، دبیر شورای نظارت مرکزی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته اتباع شورای عالی آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته خاص شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش، مسئولیت حراست اداره آموزش‌وپرورش و مسئولیت امور ایثارگران و اداره آموزش پرورش فعالیت کرده است.

همچنین در حوزه سوابق علمی، بیش از ده‌ها تحقیق و مقاله علمی پژوهشی، چاپ ده‌ها مقاله علمی پژوهشی در روزنامه‌های کثیرالانتشار، پژوهشگر برتر مراکز تربیت‌معلم تهران در سال 73، رئیس دفتر نشر آثار استاد مطهری در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشجوی نمونه کشور در سال 69 را دارد.

در کارنامه سیاسی و انقلابی زینوند، سمت دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران و فرمانده گردان 120 عاشورا در ایلام ثبت‌شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *