صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رایزنی‌های دو وزیر برای اختصاص سهیمه خاص به دانش آموزان مناطق سیل‌زده/هزینه اعزام به عتبات با طرح ابرار/احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن ناگهانی رودخانه‌ها

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۱۸۳۰۵
مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مهمترین اخبار امروز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وزیر آموزش و پرورش در صفحه توئیتر خود آورده است: با وزیر علوم برای اختصاص سهمیه خاص(به مناطق سیل زده) بدون آنکه ظرفیت پذیرش برای سایرین کاهش یابد مجددا صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: با وزیر علوم برای اختصاص سهمیه خاص به مناطق سیل‌زده صحبت کردم

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای هشدارهای لازم درخصوص سیلابی شدن برخی مناطق را صادر کرد.

 
در پی درگیری و تیراندازی در یکی از تالار‌های عروسی شهرستان هفتکل استان خوزستان، ۱۰ نفر زخمی و ۱۴ نفر از طرفین و عاملان تیرانداز از سوی پلیس دستگیر شدند.
 
 
وزیر بهداشت گفت: حداقل ۴۰ درصد و در برخی مناطق تا ۶۰ درصد از مردم از بیماری فشارخون خود اطلاع ندارند و زمانی متوجه می‌شوند که باید در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری شوند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر این است که مددجویان در زمانی که روند ترک اعتیاد را سپری می‌کنند، حرفه‌ای نیز بیاموزند و در حالی به آغوش خانواده خود بازگردند که توانایی کسب درآمد دارند.

 
 مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: طرح ابرار و بسته های متنوع برای کاهش هزینه اعزام به عتبات در خدمات ارائه شد به این صورت که تنوع خدمات را ایجاد کردم و مبادرت به راه اندازی بسته‌های مختلف سفر کردیم چرا که برخی از زائرین تمایل دارند مدت زمان بیشتری در عتبات بمانند و برخی می‌خواهند کمتر اقامت داشته باشند.
 
 
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت گفت: تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور، بازاری به ارزش ۲ و نیم میلیارد دلار دارد که ۶۰ درصد محصولات و ملزومات مورد نیاز را به لحاظ عددی تولیدات داخل تـأمین می‌کند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *