صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و ظغیان رودخانه‌ها

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۱
کد خبر: ۵۱۸۲۴۷
دسته بندی‌: چندرسانه ، سایر حوزه ها
خبرگزاری میزان-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان‌های مرکزی، همدان، اصفهان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان سیستان و بلوچستان بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود و احتمال جاری شدن روان آب هست و این وضعیت تا سه روز آینده ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای ، کارشناس سازمان هواشناسی استان مرکزی، همدان، اصفهان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان سیستان و بلوچستان این بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود و احتمال جاری شدن روان آب هست و این وضعیت تا سه روز آینده ادامه می‌یابد. امروز و فردا آب‌های شرق دریای عمان مواج است که این نکته قابل توجه صیادان با شناور‌های سبک است.

اگر چه در ساعات پیش از ظهر در اغلب مناطق کشور هوا نسبتا آرام است، اما در ساعات بعد از ظهر انتظار ظهور ابر‌های همرفتی را داریم، و در مراکزی که مرتبط با کوه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی هستند بارش اتفاق می‌افتد.

 

[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2116130_672.mp4"]
 
var player = videojs('player_980450_2115600',{poster:'',width:640,height:352}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2115600',{},function (data) {}); }));
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *