صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مریوان را از نعمت‌های خدا برای ایران می‌دانم‌

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸:۰۲
کد خبر: ۵۱۷۴۵۲
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پستی را منتشر کرد که به این شرح است: منطقه‌ی مریوان، این شهر و این مردم و این مناظر و این مناطق حساس، برای من یکی از خاطره‌انگیزترین مناطق کردستان و غرب کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پستی را به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و شهر مریوان در دهه سوم اردیبهشت سال ۸۸ منتشر کرده که به این شرح است:


«منطقه‌ی مریوان، این شهر و این مردم و این مناظر و این مناطق حساس، برای من یکی از خاطره‌انگیزترین مناطق کردستان و غرب کشور است. خداوند متعال را سپاس‌گزارم که بار دیگر توفیق پیدا کردم به این سرزمین سرشار از شکوه دلاوری و زیبائی طبیعی و مالامال از احساس محبت و وفاداری که در گذشته هم من این‌ها را در این منطقه تجربه کرده‌ام، بار دیگر سفر کنم. جمع عزیزان مریوانی که در این میدان حضور متراکم و صمیمی را به وجود آورده‌اید، بدانید که من این شهر، این منطقه و این مجموعه‌ی عظیم مردمی را جزو نعمت‌های الهی و برکات الهی بر کشورمان و بر انقلابمان به حساب می‌آورم.»

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *