صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید مدعی‌العموم از بزرگترین کشتارگاه شهرستان سرباز/ تذکرات لازم مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی داده شد

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۱۷۲۶۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی دادستان شهرستان سرباز گفت: به همراه تیمی مشترک متشکل از نماینده دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای بررسی رعایت دقیق پیشگیری از تب کریمه کنگو از یکی از بزرگترین کشتارگاه‌ها در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

صادقی دادستان شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، گفت: به همراه تیمی مشترک متشکل از نماینده دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای بررسی رعایت دقیق پیشگیری از تب کریمه کنگو از یکی از بزرگترین کشتارگاه‌ها در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گوشت‌های تنظیم بازار نیز در این کشتارگاه توزیع می‌شد به فروشندگان تذکرات لازم مبنی بر وجود سردخانه به میزان کافی و رعایت نکات و مسائل بهداشتی داده شد.

دادستان شهرستان سرباز در پایان خاطرنشان کرد: این بازدید كه با هدف حفظ حقوق عامه انجام شد و خوشبختانه تخلفی مشاهده نشد، اما به آن‌ها هشدار‌های لازم در خصوص عدم رعایت مسائل بهداشتی و موارد قانونی داده شد و تاکید کردیم که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *