صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دوست دارم یکی از مسافران المپیک ۲۰۲۰ باشم/ به سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفتم مگر من «پلی‌استیشن» هستم که خراب شوم!

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۱۶۹۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سالار غلامی کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: سرمربی و مربی سابق تیم ملی بوکس به من گفتند فکت شکسته و دیگر درست نمی‌شود و من هم گفتم مگر پلی‌استیشن هستم که خراب شوم!

سالار غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی خود در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای اظهار داشت: خوشبختانه توانستم دومین مبارزه خود در بوکس حرفه‌ای را با ناک اوت مقابل بوکسور مکزیکی به پیروزی برسم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنم. انگیزه زیادی داشتم و می‌دانستم اگر کار به راند ۳ و ۴ برسد شاید حریفم بتواند من را خسته کند و به همین دلیل از همان ابتدا به مشتزن مکزیکی حمله کرده و در راند اول کار را یکسره کردم.

وی افزود: این آخرین مبارزه ۴ رانده من بود و از این پس مبارزاتم در ۶ راند برگزار خواهد شد تا ببینم بعد از آن چه اتفاقی رخ خواهد داد. هدفم را در بوکس حرفه‌ای مشخص کردم و دوست ندارم با یکی، دو برد مغرور شوم.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای تیم ملی بوکس تنگ نشده است، گفت: دوست دارم برای رقابت‌های انتخابی المپیک به بوکس ایران کمک کنم و یکی از مسافران المپیک ۲۰۲۰ باشم، اما برخی رفتار‌ها آدم را دلسرد می‌کند. به طور مثال سرمربی و مربی سابق تیم ملی پس از مصدومیت فک من گفتند که بوکس من تمام است و فکم خراب شده و دیگر درست نمی‌شود و من هم در پاسخ گفتم مگر من پلی‌استیشن هستم که خراب شوم!

غلامی ادامه داد: من را همه می‌شناسند و می‌دانند نیازی به تعریف و تمجید از کسی ندارم، اما حسین ثوری رئیس فدراسیون نهایت تلاش خود را برای تامین هزینه عمل جراحی فکم انجام داد و متاسفانه چند نفر در بوکس ایران دوست نداشتند کارم را پیگیری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوران مصدومیت خیلی تنها بودم و روز‌های سختی را پشت سر گذاشتم، اما انقدر برای رسیدن به اهدافم انگیزه دارم که هیچ چیز نتواند مانع کارم شود. امیدوارم روز‌های خوبی در انتظار من و تمام مجموعه بوکس ایران باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *