صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌: دشمن در شرایطی نیست که یک جنگ نظامی آغاز کند

۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۵۸۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه امروز دشمن در شرایطی نیست که یک جنگ نظامی آغاز کند، گفت: در شرایط فعلی تمام تمرکز دشمن بر تحریم اقتصادی کشورمان معطوف شده است.

سردار «علی شادمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، در خصوص احتمال وقوع جنگ نظامی گفت: رهبری با هوشمندی همه موضوعات را به خوبی تشخیص می‌دهند و تفسیر می‌کنند و هنگامی که ایشان می‌گویند «آرایش دشمن آرایش جنگی نیست» قطعا این حرف‌شان برگرفته از واقعیات میدانی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در شرایطی نیست که یک جنگ نظامی آغاز کند، گفت: در شرایط فعلی تمام تمرکز دشمن بر تحریم اقتصادی کشورمان معطوف شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه تاکید کرد: البته هر کشوری باید آمادگی دفاع از خود را داشته باشد و الحمدلله این آمادگی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و جای هیچ‌گونه شائبه و تردیدی در این موضوع نیست.

سردار شادمانی در پایان با بیان اینکه اعزام ناو‌های آمریکا به منطقه خلیج فارس همواره طی سالیان گذشته وجود داشته است، گفت: از زمانی که آمریکایی‌ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس پایگاه نظامی درست کردند، این ناوها دائما به منطقه رفت و آمد داشتند و امروز موضوع جدیدی اتفاق نیفتاده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *