صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آیت‌الله جنتی: باید دست به دست هم داد و مشکلات را حل کنیم

۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۳۰
کد خبر: ۵۱۴۸۴۴
دبیر شورای نگهبان گفت: باید دست به دست هم داد و مشکلات را حل کنیم. اما اول باید ببینیم در کدام صف قرار داریم؟ ما در صف خیبرگشا‌ها و کسانی که احد را فتح کردند و در صف عاشوراییان و غدیریان قرار گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله «احمد جنتی» در همـایـش «تبیـیـن بیـانیــۀ گـام دوم انقـلاب، نقـشـۀ راه تـلاشــگـران عـرصـه مـراسـم و منـاسـبت‌ها و تـجلیـل از یـاوران چهلمیـن سـالگـرد پیـروزی انـقلاب اسـلامـی» با بیان اینکه انقلاب ما الهی و اسلامی است، اظهار کرد: همه پیروزی‌ها را باید به حساب خدا اسلام و قران بگذاریم.

وی افزود: خداوند بود که اجازه نداد کسی که همه دشمنان خود را سرکوب می‌کند، بر این نظام هم مسلط شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قدرت خداوند شکست ناپذیر است، گفت: اگر تحت حمایت خدا باشیم هیچ قدرتی در ما نفوذ نمی‌کند. خدا بود که نقشه شوم استکباری را منحل کرد. در همه صحنه‌ها اینگونه بوده در جنگ روانی و اقتصادی نیز خداوند یاری می‌کند.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: قدرت خدا تصور ناشدنی است، زیاد قرآن بخوانید. قدرت و حکمت خدا را در قرآن ببینید، دل‌ها به دست خداست.

دبیر شورای نگهبان افزود: ۲۲ بهمن چه کسی مردم را به صحنه آورد، با این مشکلات اقتصادی مردم مانند سابق به میدان آمدند حتی حضورشان سنگین‌تر بود؛ زیرا خدا دل‌ها را جمع کرد تا با تحمل سرما و بارندگی به میدان بیایند. این خداست که دل دشمن را خالی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: بیشتر درباره امام خمینی(ره) فکر کنید، ایشان در آغاز راه تنها بود اما قلب‌ها به سوی ایشان بسیج شد. همه این بچه‌ها که در زمان رژیم طاغوت بزرگ شده بودند یک باره دل‌شان به امام(ره) نزدیک شد.

وی با بیان اینکه دل‌ها به دست خداست، گفت: دشمنان باور نمی‌کردند یک نظام نوپا که به دست مردم کوچه و خیابان شکل گرفته، جلوی‌شان بایستد. باور نمی‌کردند همه دنیا روبروی آنها باشد اما این مردم پیروز شدند؛ این قدرت از همدلی امام راحل و یارانش با خداوند متعال محقق شد.

آیت الله جنتی تاکید کرد: بایدکشاورزی کنیم و هرچه می‌توانیم قدرت کشاورزی‌مان را بیشتر کنیم ولی زارع اصلی خداست، شما کار کشاورزی می‌کنید، اما آنچه امور را به نتیجه می‌رساند، خداست.

وی اضافه کرد: مشکلات زیادی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تبلیغاتی می‌شود گفت. باید دست به دست هم داد و مشکلات را حل کنیم. اما اول باید ببینیم در کدام صف قرار داریم؟ ما در صف خیبرگشا‌ها و کسانی که احد را فتح کردند و در صف عاشوراییان و غدیریان قرار گرفته ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: انجام امور زمان می‌برد، کار‌ها در این دنیا تدریجی است. اگر پیامبر(ص) پیروز شد چند سال کار کردند و با جنگ‌ها و دشمنی‌ها روبرو شدند، ولی در طول زمان موفق شدند.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: دلگرم باشیم و مردم را دلگرم کنیم و دستگاه‌ها و رسانه‌ها نیز در این زمینه کار کنند.

وی اضافه کرد: اینکه برخی گمان می‌کنند تاریخ مصرف خیلی از افراد و تشکیلات تمام شده و باید با دشمن بسازیم و قدرتش را در نظر بگیریم، همان فلسفه نشناختن خداست. باید به این‌ها بگوییم قدرت خدا بیشتر است یا آمریکا؟ اگر قدرت خدا را قبول داریم، نباید بترسیم.

دبیر شورای نگهبان یادآورشد: اگر صبر و تقوا داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را بترساند. صبر یعنی مقاومت. همیشه در زمان‌های مختلف وقتی حق و باطل با هم روبرو می‌شدند، جمعیت قلیل بر حق پیروز می‌شدند.

وی با تشکر از قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاران شان عنوان کرد: کار‌ها به نام‌تان ثبت شد.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بیانیه گام د‌وم را جلوی چشم‌تان تابلو کرده و روی آن کار کنید. توصیه‌های ۷-۸ گانه انتهایی این بیانیه که بخش اصلی آن است و جنبه معنوی دارد را جدی بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: همه باید روی این بیانیه کار کنید. صداوسیما و همه دستگاه‌ها به بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشند.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: اگر همه وجودمان الله اکبر باشد، باز هم کم است.

وی همچنین با اشاره با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم عنوان کرد: ایشان عالمی مجاهد و یک انقلابی فاضل و کوشا بودند، ایشان دست پرورده امام(ره) بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: باید حرکت‌های ما جهادی و انقلابی باشد. یک عده‌ای در این میان در بین راه می‌مانند و خیلی شعار هم می‌دهند، ولی وسط راه‌ کار را رها می‌کنند. باید صف مجاهد و مخلص باقی بماند، اما صف منافق جدا شود و پیروزی نهایی با ماست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این امید را داریم که روزی زنده باشیم و پرچم انقلاب را مقام معظم رهبری به دست امام زمان (عج) بسپارد را ببینیم، این آینده در انتظار ماست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *