صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گزارش «آسیب‌شناسی قوانین حمایت از تولید ملی» تا خرداد ماه نهایی می‌شود

۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۳۵۰۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون «ویژه حمایت از تولید ملی» با بیان اینکه گزارش «آسیب‌شناسی قوانین حمایت از تولید ملی» تا خرداد ماه نهایی می‌شود، گفت: این کمیسیون معتقد به مقررات زدایی و افزایش نظارت در راستای حمایت از تولید است. اگر ضرورتی به اصلاح قانون وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: گزارش کمیسیون‌های مجلس درباره آسیب‌شناسی قوانین حمایت از تولید ملی تا آخر اردیبهشت ماه به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارسال خواهد شد.

وی افزود: گزارش آسیب‌شناسی قوانین حمایت از تولید ملی در خرداد ماه تجمیع و نهایتا به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد. رویکرد بخشی از این گزارش مربوط به فعالیت دولت است و بخشی دیگر از آن مربوط به اصلاح آئین نامه خواهد بود.

فولادگر بیان داشت: در صورت لزوم پس از تهیه این گزارش قوانینی تدوین خواهد شد البته ما قوانین در این راستا کم نداریم و همگی آنها نیازمند اجرا هستند.
 
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با تاکید بر اینکه عجله‌ای برای قانونگذاری برای حمایت از تولید نداریم، گفت: کمیسیون معتقد به مقررات زدایی و افزایش نظارت در راستای حمایت از تولید است. اگر ضرورتی به اصلاح قانون وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد.

فولادگر تاکید کرد: مشی ما این است که با آسیب‌شناسی انجام شده ببینیم این حمایت‌ها تا به کجا به ثمر نشسته است و چه میزان از آن اجرایی شده است. در جریان این گزارش راهکار‌های مدنظر پیشنهاد خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *