صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فیلبند؛ روستای روی ابر‌ها

۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸:۱۸
کد خبر: ۵۱۱۰۶۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
یکی از زیباترین ییلاق‌های ایران که بر فراز ابر‌ها واقع شده روستای فیلبند در استان مازندران است، روستایی فوق العاده تماشایی و بی نظیر که با منظره‌ای از ابر‌ها نشاط و انرژی زیادی را به شما تزریق می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، یکی از زیباترین ییلاق‌های ایران که بر فراز ابر‌ها واقع شده روستای فیلبند در استان مازندران است، روستایی فوق العاده تماشایی و بی نظیر که با منظره‌ای از ابر‌ها نشاط و انرژی زیادی را به شما تزریق می‌کند و حال و هوایتان را دگرگون می‌کند.

طلوع و غروب آفتاب یکی دیگر از جذابیت‌های این روستای منحصر به فرد و هوای بهاری را در فصل گرما تجربه کنید، با در ادامه همراه باشید تا با این بهشت رویایی به نام روستای فیلبند بیشتر آشنا شوید.
 

روستای فیلبند در بهار و تابستان تا سه و چهار برابر ظرفیت خود پذیرای میهمان می‌شود و به همین علت یافتن جایی به منظور اقامت در این دو فصل کار آسانی نیست و علاوه بر این، روستای فیلبند دارای هتل و یا مهمانخانه نیست و این کار را سخت‌تر می‌کند، اما با اجاره خانه‌های محلی و ویلا‌های محلی‌ها می‌توانید شب را در روستا سپری کنید.
 

هر چند که می‌توان حدس زد قیمت کرایه این خانه‌ها از ارزش واقعی آن‌ها به دلیل موقعیت خاصش بسیار بیشتر است.
 

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این روستا است چراکه در فصل تابستان هوای این روستا در طول روز بسیار خشک و شب‌ها نسبتا سرد می‌شود همچنین در فصل‌های پاییز و زمستان به دلیل موقعیت جغرافیایی این روستا، هوا بسیار سرد و بعضا غیر قابل تحمل خواهد شد.
 


با وجود ویژگی‌های جذاب روستای فیلبند آب و هوای این ییلاق در فصل بهار آن را بسیار دوست داشتنی کرده است. چرا که در این فصل، فیلبند دارای بارش باران و برف، تگرگ و تابش آفتاب، رنگین کمان و وزش باد است به گونه‌ای که از طبیعت بکر این منطقه در استان مازندران در شگفت می‌مانید.

مسیر ماشین رو که به فیلبند ختم می‌شود، جاده فرعی «منگل- چلاو» در مسیر جاده هراز (یک کیلومتر بعد از اولین تونل بعد از پلیس راه آمل) است که تماماً آسفالت بوده و جاده‌های اصلی داخل محل نیز آسفالت هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *