صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

فرماندار تهران از جمع آوری متکدیان تهران تا سه ماه آینده خبر داد

۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۰۸۷۱۹
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
فرماندار تهران ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جمع آوری متکدیان گفت: تا سه ماه آینده با همکاری دستگاه‌های ذی ربط و شهروندان متکدیان و کودکان کار از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه جامعه ، عیسی فرهادی ضمن اظهار داشت: مجموعه ساماندهی این افراد در منطقه ۹ تهران ایجاد شده است و در حال حاضر نیز متکدیان در سطح شهر به حداقل رسیده‌اند، ولی برای پایتخت وجود همین تعداد هم مناسب نیست و در این خصوص اعتباراتی نیز تخصیص پیدا کرده است که امیدواریم در آینده اقدامات خوبی صورت بگیرد.

وی افزود : ما سال گذشته با همکاری منطقه ۶ و ۱۱ شهرداری تهران و همین‌طور با تعامل با پلیس توانستیم ساماندهی دست‌فروشان را انجام دهیم که موجب رضایتمندی کسبه و دست‌فروشان نیز شده بود.

فرماندار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری و دیگر بخش‌های مربوطه مجتمع ساماندهی کودکان کار و متکدیان فعال است و باید همکاری دستگاه‌های مختلف را در این خصوص جلب کنیم تا نسبت به جمع‌آوری متکدیان اقدام شود.
فرهادی به هم

کاری مردم در این خصوص اشاره کرد و گفت: بار‌ها اعلام شده است که نباید به کودکان کار و متکدیان کمک شود و کمک‌های خود را باید شهروندان به خیریه‌ها و نهاد‌های قانونی در این خصوص بدهند تا از آن طریق اقدامات لازم صورت بگیرد. البته اکثر متکدیان تهران از اتباع دیگر کشور‌ها هستند.

وی گفت: امیدواریم در سه ماه آینده بتوانیم چهره شهر را از حضور متکدیان پاک کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *