صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آبرسانی به مردم در گوریه خوزستان با تانکر در حال انجام است

۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵:۰۲
کد خبر: ۵۰۷۹۵۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه استان خوزستان گفت: در حال حاضر پنج تانکر توزیع آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده و آبرسانی به مردم از این طریق در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصاد ، صادق حقیقی‌پور در خصوص آبرسانی به مناطق مختلف خوزستان گفت: با توجه به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه استان خوزستان، در حال حاضر پنج تانکر توزیع آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده و آبرسانی به مردم از این طریق در حال انجام است.
 
مدیرعامل آبفای خوزستان افزود: از این تعداد تانکر توزیع آب شرب، ۲ تانکر در کمپ‌ها، ۲ تانکر در مرکز شهر و یک تانکر برای تامین ۲۴ ساعته آب شرب مستقر شده است.
 
وی ادامه داد: آبفای خوزستان تاکنون ۱۰ هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر توزیع کرده است. عملیات آبرسانی به شهر‌های سیل‌زده به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و در این شهر هیچ‌گونه مشکل کمبود آب وجود ندارد.
 
مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان بیان کرد: واحد‌های کنترل و کیفیت آب در شهر‌ها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار گرفته و کیفیت آب به‌صورت دقیق و لحظه‌ای بررسی می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *