صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه و پل‌های لرستان/ همه راه‌های ارتباطی طی ۱۵ روزه آینده برقرار می‌شود

۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۱
کد خبر: ۵۰۶۷۳۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به پل‌ها و جاده‌های اصلی استان وارد شده است، گفت: تلاش می‌کنیم طی ۱۵ روز آینده تمام راه‌های ارتباطی استان را برقرار کنیم.

عباس شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد درباره وضعیت راه‌های استان لرستان پس از سیل اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه ها، محور‌های مواصلاتی بسیاری اعم از اصلی، فرعی و روستایی در استان مسدود شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: نخستین اقدامی که صورت گرفت اجازه داده نشد محور‌ها و شریان‌های اصلی استان مسدود شود و طی اقدامات صورت گرفته عبور و مرور را برقرار کردیم.

وی گفت: محور خرم آباد ـ پلدختر که دو شهر مهم معمولان و پلدختر در این مسیر بودند را در شب بارندگی  از طریق آزادراه به پلدختر برقرار کردیم و روز گذشته نیز ارتباط دوم پلدختر از طریق آزادراه پاعلم ـ پلدختر برقرار شد.

شرفی ادامه داد: همچنین در شهرستان نورآباد، الیگودرز و درود راه‌هایی که مسدود شده بود بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: رئیس سازمان راهداری و معاون ساخت وزارت راه شهرسازی برای تسریع روند کار در استان حضور دارند و هم اکنون به دنبال تسریع در بازگشایی راه خرم آباد به پلدختر هستیم تا در کمترین زمان این ارتباط برقرار شود.

وی تصریح کرد: ۶۷ محور عمدتا روستایی و سه محور فرعی مسدود شده است که اکنون نیرو‌های راهداری در حال فعالیت برای بازگشایی آن‌ها هستند.

شرفی درباره تخریب پل‌ها نیز گفت: حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه پل کوچک و سه دستگاه پل بزرگ بر اثر سیلاب تخریب شدند و تعدادی از پل‌ها نیز آسیب‌هایی دیدند که باید ترمیم شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به پل‌ها و جاده‌های اصلی استان وارد شده است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم طی ۱۵ روز آینده تمام راه‌های ارتباطی استان را برقرار کنیم.


برچسب ها: سیل خسارت پل پلدختر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *