صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

یگان‌های پروازی به مناطق سیل زده غرب کشور اعزام شدند

۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۰۶۵۸۵
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده هوادریایی نیروی دریایی ارتش با اشاره به وقوع سیل در چند استان کشور از اعزام پرنده‌های هوا دریای نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده خبر داد.
گروه سیاسی ؛ «امیر دریادار دوم سید منصور روح الامینی»، با تاکید بر دستور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش مبنی بر اعزام تمام امکانات و ظرفیت‌های این نیرو برای کمک و امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور گفت: بالگردها، هواپیما‌های گشت، شناسایی و ترابری این نیرو به همراه یک گروهان تکاور دریایی تیپ عملیات ویژه و ۱۶ فروند قایق مخصوص عملیات، تجسس و نجات جهت کمک و امداد رسانی صبح امروز به مناطق سیل‌زده غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش هم اکنون با اعزام یگان‌های سطحی و پروازی و اقلام غذایی، بهداشتی و تجهیزات ترابری و همچنین چند تیپ تکاوران دریایی از ناوگان شمال نداجا مستقر در انزلی به استان‌های مازندران و گلستان در حال امدادرسانی به این مردم هستند.
 
همزمان با وقوع سیل در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان بالگرد‌ها و فرندشیپ‌های هوادریایی نداجا برای کمک و امداد رسانی به مردم گرفتار شده در سیل به این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *