صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

توزیع اقلام امدادی، غذایی و پتو بین مسافران نوروزی/اسکان بیش از ۲ هزار تن در پایگاه‌های اسکان موقت شیراز و خرمبید

۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۰۵۵۱۹
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: مسافران نوروزی ستاد‌های اسکان موقت در شیراز اقلام غذایی، امدادی و پتو دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه حسین درویشی با بیان این مطلب افزود: همزمان با وقوع ناگهانی سیل در صبح دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد، تیم‌های هلال احمر بلافاصله وارد عمل شدند و پس از نجات زخمی‌ها و یافتن اجساد از دست رفتگان، به اسکان فوری مسافران نوروزی پرداختند.

وی گفت: بر این اساس ستاد اسکان اضطراری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز تشکیل شد و افزون بر این، مدارس، اماکن اقامتی فارس، حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و دیگر بقاع متبرکه، ورزشگاه ها و شبستان‌های مساجد نیز در خدمت مسافران نوروزی قرار گرفت تا پایان فعالیت سامانه بارشی در این مکان ها اسکان یابند.

درویشی درباره وضعیت اسکان مسافران نوروزی شیراز اظهار کرد: بیش از ۲ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان موقت شیراز و مناطق اطراف اسکان یافته اند و علاوه بر این تاکنون ۱۲۹ چادر امدادی، یک هزار و ۲۲۰ تخته پتو، ۲۵۵ بسته غذایی ۲۴ ساعته، یک هزار و ۲۸۰ قوطی کنسرو و یک هزار و ۶۵۰ قرص نان بین حادثه دیدگان شهرستان های شیراز و خرمبید تقسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر ۲ هزار و ۷۵۱ تن در شهرستان های شیراز و خرمبید حادثه دیده اند که تمامی آنها اسکان موقت یافته اند، اظهار کرد: در عملیات امدادی فوق ۲۰ تیم امدادی ۵ نفره به همراه ۲۰ خودرو امداد و نجات به کار گرفته شد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *